spel gör dig inte hel inte mig heller


Den 18 januari lämnar jag Sverie. Det känns ljuvligt. Bara så att ni vet.

Och nu har du bestämt som vanligt att det är över nu. Kom över allt. Sen kanske jag ringer igen för jag menar det spelar väl ingen roll. Som att slå på sten. Men nu kommer inga löften längre. Jag börjar nog förstå. Så du går till lilla mig.



Sov gott
jag räknar fortfarande dagarna
för snart är vi äntligen där
då kommer jag ta in varje ögonblick
Allmänt | |
#1 - - sophie:

Svar: Till allt skriver jag detsamma, vackra Sandra (som du bevisa med dina fina bilder här). :)

#2 - - Anton:

Fina bilder. Mera svartvita bilder och mindre poserande. Då blir det mer äkta =)

#3 - - Johanna K:

har jag missat något eller ska du resa någon stanns?



puss på dig <3

#4 - - alexandra.:

sandra- ditt jättefina sms, jag blev helt rörd. tack

och jag vill träffa dig innan du åker; fika? <3

#5 - - Johanna K:

justja, visst har det väl varit planerat sedan länge? tror du berättade det för typ något år sedan? :O



<3

#6 - - malin:

ÅH vad roligt! jag vill med fara iväg någonstans! kommer du hit till åland sen? jag har sportlov vecka 8 så då vill jag att du kommer hit! :) miss you! puss

Upp