Take those wings and learn the world to fly like you do



Min första tenta gick som sagt inget vidare så jag blir inte av med Platon förrän i vinter när det är snö. Men jag blundar för det tänkte jag, för nu kommer nästa del: Politik och förvaltning. Jag hoppas med hela min kropp att det är roligare än vad det låter.

Så det blev vaniljmilkshake i höstfrosten, ingen analys ingen slutsats. Bara mjölkskak med vaniljsmak. Och en foundation från The body shop, och vitaminbrustabletter från Apoteket, och ett blockljus för mig som fryser. I morse var det minusgrader.
Sundsvall | |
#1 - - Sebastian:

Du rimmar fortfarande bäst. Och jag vet att du kommer lyckas knäppa den där jävla Platon snart. SÅ det så.

#2 - - Sebastian:

Du rimmar fortfarande bäst. Och jag vet att du kommer lyckas knäppa den där jävla Platon snart. SÅ det så.

#3 - - Ligia:

hej min vän (:

saknar dig något oerhört. hoppas allt har rullat på, försöker att följa din blogg :)

Läste om din omtenta, du klarar det vännen. håller tummarna för dig.

visste du att idag är det 7 dagar kvar till jag blir 19 och 14 dagar tills du blir 19 :) Har inte tiden gått väldigt fort :D!

hälsa Amanda jätte mycket från!



ha det bra min vän, och kom hem snart så man får kramas och bara mysa :) <3

Upp