starz in their eyes

I
Idag är jag sjuk, igen. Och jag är inte taggad på någonting, förutom att ha en lång frukost tillsammans med Angelika. Det var länge sen. Nu var det dags att ta tag i ens liv också, igen. Snurra min värld en stund. Och sjävklart fick jag en otrolig längtan efter sommaren idag.

Förresten
glad första advent på er!

Här hemma blir det, eftersom min mamma är en tokig mamma-mamma, julskinka tomtegröt hembakade lussebullar pepparkakor sällskapsspel knäckebröd julservice tomteinvasion julmust rött rött rött glögg russin 23 tända värmeljus julsång och slutligen en julklapp (läs: åländsk lilla-jul-tradition). 

Hahahahha, och nu kommer mamma och frågor om jag vill ha en tomteluva på mig!!

Och tack Mormor Alexandra, för ett hejdundrande kalas i Barkarby! Du var så värd det.    

Allmänt | |
#1 - - Mormor:

åh tack själv lillebroor :)

Upp