jag tänkte bara säga hej då


För idag är den där dagen som är dagen innan den dag som jag åker till Nicaragua. Klockan halv fem i morgon bitti ska vår fina grupp samlas på Arlanda. Det finns inte så mycket mer att säga än att jag är sjukt nervös, förväntansfull, resfebrig och lycklig. Och självklart kommer jag sakna er. Men som jag sa tidigare, jag tror inte att jag kommer att vilja åka hem.


Om ni har tur så ploppar det kanske upp ett mail eller två i era lådor.


Åhhh, nu pirrar det i min lilla mage

Tänk på mig när jag är ute och vandrar tillsammans med Mormor i mina läckra vandrarskor. Jag till och med kommer ha solhatt. Sexigt? Om det är!
 
Kärlek i mängder vi ses om tre veckor
Allmänt | |
#1 - - Maria:

Åh! Ha en jättefin resa, Sandra!

#2 - - Sophie:

Åh vad spännande, nu är du på väg! ha det så himla bra nu och upplev massor (blir nog inga problem) :) Du får berätta allt när du kommer hem. puuss

#3 - - Anonym:

hoppas du får det bäst! Sköt om dig nu!



puss och kram till dig! <3

Upp