hey mr tambourine man


Jag är utpumpad på kraft men jag ler ändå. Om knappt fyra dagar slår klockan halv fem på morgonkvisten. Sen lyfter vi. Och jag kommer att sakna er alla, men jag kommer inte vilja komma tillbaka hit sen tror jag. Bli inte förvånade om ni får höra att Sandra försvunnit spårlöst. Sen kommer jag komma tillbaka precis innan studenten. Ta emot mig då.


Kanske var det du som blåste av mig från stolen på en tunnelbaneperong mitt i natten så att jag kände allt på en och samma gång. För det är som det ska vara. Men som det inte ska vara. Ja det är ju lätt att man längtar efter något annat och låtsas som att man hittat något nytt. Men jag är kvar.


Idag hade vi en föreläsare på skolan. Maja. Vilken bryd. Jag måste läsa hennes bok. Jag måste skriva en egen. Jag måste ganska mycket.




Lillebror Sandra yoyo

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

hoppas du kommer få det super duper braa!<3 ta mååånga kort och visa sedan när du kommer hem! puss <3

#2 - - Lisa:

- Det sög idag på SKU!

- Vadårå?

- Nej.. ingen aning.. det va bara inte kul alls :(

- Var Sandra där?

- Nej ;/

- Inte konstigt att det sög.

<33333333

#3 - - Maria Björn:

Måste säga att det är lite småläskigt att vi skrev samma överrubrik till våra blogginlägg samma dag och nästan samma tid /: hur? haha!



Och sen tänkte jag önska dig en otroligt lyckad resa! Ta hand om dig.

#4 - - Det du.:

Man måste ingenting i livet. Njut av det sålänge du kan. Snart är vi alla borta iallafall och vinden blåser kallt över en dimmig kyrkogård. Kanske jag ska bli författare?.. Tåls att fundera på =P



#5 - - Det du:

Man måste ingenting i livet. Njut av det sålänge du kan. Snart är vi alla borta iallafall och vinden blåser kallt över en dimmig kyrkogård. Kanske jag ska bli författare?.. Tåls att fundera på =P



#6 - - elin:

jaa! klart vi ses där ;) vi ses på isktech!

Upp