I see you from the sky and I wonder how long it will take me to get home

Ikväll har jag ordagrant lyxat sönder. Hur man nu gör det. Har varit en prinsessa. Fått ekologisk ansiktsmask och handpeeling, plus massa fina erbjudanden på fina exklusiva saker som inte hör till vanligheterna i livet. Så nu sitter jag här fortfarande på moln som en riktig mangofrukt. Lite fattigare eftersom fina erbjudanden är så lätt att falla för. Speciellt den 25. Sen vill frisörerna göra mitt hår kopparfärgat. Jag ska tänka på saken sa jag. 

Sov gott. Jag ska sova som en prinsessa och som en papaya eller någon annan fin frukt.

Ps. Lily Allen är tillbaka i mitt liv. Det känns riktigt bra.
Sundsvall | |
#1 - - deniz:

åh, lyx! jag lever på lyxen :)

kusiner kommer och dansa på stats. vill du med dansa på stats?

Upp