These days I seem to think about how all the changes came about my ways

 
Jag har skaffat lugg och fått den perfekta cappokoppen av Amanda. Jag springer till bussen nästan varje
dag, förbi Solnakrogar och orangea stenhus med stora röda fönster. Jag planerar att måla hyllorna hallonröda 
och köpa fina pinnstolar som alla coola. Jag börjar bli frisk efter en alldeles för lång förkylning men hör
fortfarande extremt dåligt. Jag dricker stora mängder kaffe för nu har jag en moccamästare och jag älskar
den även om det bara är materiell kärlek. Jag ska bli bjuden till Teneriffa och bo på lyxigt hotell för första gången
i mitt liv i mitten av mars. Jag pluggar religionsantropologi och funderar över sekularisering och hur vi bemöter
religion. Jag deppar ihop ibland och kommer på att det inte finns någon förklaring till det och att det är okej men
det är roligare att vara lycklig. Jag planerar inför årets tre stora bröllop som mest göra mig jätteexalterad och
pirrig - jag har ju bara varit på begravningar. Jag var och såg Emil Jensen på Reginateatern i Uppsala
och blev påmind om hur jävla viktigt det här året är för hur vår framtid kommer se ut och jag kommer göra
allt jag kan för att inspirera människor att engagera sig. 

Nordstjärnegatan | |
#1 - - amanda:

lovely <3
så jädra bra människa du är. jobbar på det där med rap, men det är svårt med bra rim.

Svar: ja alltså rapen kommer oftast efter att ha frusits till is och värms upp på en buss. helst i traumatiskt tillstånd. men jag lovar dig, rapen kommer när du minst anar det.
semeli.blogg.se

Upp